Im really sorry :(

Assalamualaikum, okay blog kesayangan aku yang comel ni. Today i have a story. Mungkin cerita ni boleh buat aku rasa lega. Sebab selama ni aku asyik post benda yang annoying right ? Okay abaikan. Aku jumpa seseorang yang buat aku betulbetul selesa dengan dia. I dont know why ? Okay dia classmates dengan orang yang telah membahagiakan aku, ada waktu aku susah and senang and all . Niat aku berkawan dengan dia just for tanya about orang yang aku cakapkan tu. Orang yang selalu marah aku bila aku menangis sebab lelaki. Aku tak tahu macam mana perasaan suka tu boleh timbul ? sedangkan aku tahu yang hati aku sedang dibahagiakan oleh orang lain. Hati aku teramatlah keliru dengan orang yang datang dalam hidup aku. Aku selalu terfikir sama ada orang tu ikhlas atau pun hanya nak mainkan perasaan aku. Aku terlalu takut hati aku dikecewakan untuk kali yang kedua :( Shahrul Haikal? yes aku admit. Dia terlalu baik, dia lah yang selalu bagi semangat dekat aku, marah aku bila aku menangis untuk orang yang langsung tak fikir perasaan aku, buat aku happy and so on. Tapi aku tak faham dengan dia. Sama ada dia sayang aku dengan ikhlas mahupun tidak. Terlalu ramai yang datang dekat dengan aku and bagitahu dia cakap memacam pasal aku. Hati aku kecewa sebab orang yang aku sayang , happykan aku cakap macam tu belakang aku. Ouch! Adakah semua tu benar ? Aku keliru. Aku taknak hancurkan hati orang yang dah bertungkuslumus nak membahagiakan aku dengan macammacam dugaan yang dia hadapi. Aku bukan insan yang baik and layak untuk dia. Aku hanya manusia biasa yang penuh dengan kekurangan. Aku mengaku yang aku cemburu tengok dia dengan orang lain. Even dia bersama kawankawan dia. Aku sendiri tak faham dengan hati aku sendiri. Apa yang aku nak sebenarnya ? Nak zarul datang balik ? Hahahahahahaha! itu kelakar. Benda yang paling kelakar dalam hidup aku now. Aku tak akan kembali dekat dia. Sayang ? Cintakan dia ? Tidakkkk :) Malah aku semakin bencikan dia. Tapi aku tak boleh terlalu bencikan dia. Sebab aku takut perasaan aku berubah suatu hari nanti. Terima kasih banyakbanyak dekat ayol yang telah tahan dengan aku selama ni. Kau buat aku jadi kuat dengan semua dugaan yang aku hadapi :) Kau tak pernah give up dengan aku . Aku buta weih. Buta yang kau telah berjuang. Tapi aku yang hancurkan perjuangan kau. Aku kalah :( Aku mintak maaf sebab aku berhenti berjuang. Aku harap kau doakan aku bahagia lepas ni? Aku bersyukur sangat sebab Allah temukan kita. Kau telah mengajar aku macammacam erti percintaan dan kehidupan :) Aku harap kau pun akan jumpa kebahagiaan kau. Aku tahu yang kau akan bahagia lebih daripada aku. Kau pandai jaga perempuan. Thanks for everything.

- Shahrul Haikal -