Berterusan begini :(

Assalamualaikum :') Okay teruskan cerita je lah okay . Dah lama tak update blog. Berhabuk dah blog ni . But its okay . Aku tetap sayang gila dengan blog ni. First , sebab blog ni lah tempat aku luahkan semua isi hati aku. Even aku tahu tak ada siapa pun bukak. Cause siapa je tahu blog aku right :) Hahaha . Tak apa lah tu ^^ Abaikan. Tengok tajuk post hari ni ? Macam sedih je kan ? Tak ada lah sedih sangat. Biasa biasa je kot. Aku selalu tertanya-tanya dalam diri aku. Macam mana nak lupakan orang yang kita terlalu sayang dulu? Dalam erti kata lain "MOVE ON" benda ni paling susah for aku buat and lalui. Kata orang senang "alaa move on jelah. dia tak dah nak kau dah" yes aku tahu semua tu . Tapi hati aku susahnya nak terima hakikat :( Aku cuba . Cuba untuk tunjukkan dekat semua orang yang aku move on . Aku try stop cakap , tanya , amik tahu semua pasal dia. Tapi hati aku still mencari dia. Kenapa mesti dia ? Sedangkan dialah orang yang terlalu banyak sakitkan hati aku :') Dia jugalah orang yang dah menghina dan mencaci aku. Kenapa aku perlu dan masih menaruh harapan dekat dia ? Sedangkan dah beramai ramai perempuan dekat luar sana dia layan. Apatah lagi aku ni kan. Memang pandang macam pandang sampah yang bersepah tepi jalan lah cerita dia right ? :) Nak tahu tak apa yang membuatkan sampai aku terus dan terus bersemangat untuk menjalani harihari aku yang seterusnya. Dengan nasihat seorang sabahat yang sering menasihati dikala aku sedih dan teringatkan dirinya :') Apa yang aku fikir sekarang orang yang rapat dengan aku sekarang adalah seorang sahabat yang tak pernah berhenti buat aku gembira dan tersenyum singgih :) Terima Kasihhh ^^ Aku akan selalu doakan korang berjumpa dengan seorang gadis yang betul-betul menyayangi korang. Mungkin bukan sekarang dan mungkin juga suatu hari nanti . Inshallah . Apa yang aku fikir sekarang adalah aku nak capat matlamat dalam kehidupan aku. If aku jumpa seseorang yang ikhlas ingin mendirikan rumah tangga dengan aku . Masa tu baru akan mula untuk fikir tentang ini semua . Aku masih muda. Belum pun masuk 18 tahun. Pemikiran aku pun belum cecah kedewasaan lagi. Its okay. Allah telah tentukan segalanya. Tugas aku hanya menerima dengan seikhlas hati aku suatu hari nanti. Inshallah. Secara jujur aku masih belum dapat alihkan pandangan aku ke arah lain setiap kali berdepan dengan kau . Setiap kali berjumpa mahupun nampak kau dari jauh. Hati aku sering mencari dan bertanyakan tentang kau. Aku mintak maaf . Assalamualaikum.