Aku jahat ? Well you know me :)

Assalamualaikum, 

Dear blog yang comel :* Even dah lama tak uptodate kau punya design. Kau tetap pilihan hati aku. Cehh! Okay sorry sebab dah lama tak bukak. Bukak blog private je. Sebab tak semua benda orang luar boleh tahu right ? Lagi pun blog ni untuk umum. So tak boleh nak post apa dah. Post yang penting je. Okay macam mana nak start eh? Umur dah nak masuk 18 tapi perangai still macam budakbudak tak tahu bila nak matang. Semakin dewasa semakin banyak aku bermain dengan hati dan perasaan. Kenapa hidup harus membuat pilihan ? Aku takut. Takut untuk membuat pilihan. Takut menyesal suatu hari nanti. Sekarang aku pilih untuk stayy. So sesiapa yang rasa nak stay. Teruskan stay and selalu berada disamping aku. Siapa yang tak boleh terima diri aku ni. Pergi lah dan jangan pernah kembali walaupun sekejap :) Yang lepas biarkan lepas. Hidup ini terlalu singkat untuk menunggu. Aku mahu ukirkan senyuman untuk semua orang yang aku cintai dan yang mencintai aku. Orang lain tak mungkin akan pernah faham aku. Kerana diaorang tak berada dalam keadaan yang aku berada.  Okayyyyy! tak tahu nak post apa dah. Nanti post lah bila dah jumpa orang baru. Kalau lah aku berkenan dengan dia. Kalau tak. Hmm sorry :( Daaaaaa!