Stay Strong Darl ♡



Assalamualaikum J

HelloHello ! Okay Happy Saturday guys J Now I dekat rumah . Dah habis sekolah dah . Just tunggu next year for masuk sekolah balik . Malumlah I masih pelajar sekolah . Now I nak story . Semalam balik sekolah pukul 12 and my mom datang pukul 1.30 macam lah . But I tak terus balik . Borakborak duluu dengan myhubby . Haaa kau! Hubby gituuu :p Mesti lah kena borakborak dengan insan tersayang . Dah nak cuti panjang right . Nanti rinduuu :p Okayy . Susah gilaa eryn nak lepaskan dia act . Nak menangis je tengok muka dia semalam . But kena tahan . Eryn kena tunjjukkan dekat dia yang eryn kuat! Yes saya kuat saya dah besar . Ecececet :* Semalam berat sangat eryn nak tinggalkan kawankawan eryn . Terutamanyaa Ummi Nabihah Binti Iskandar . Just call her Miyy . Okay . This year dia dorm mate eryn . Tapi tahun depan ? I don’t know L Eryn harap sangat diaorang satu dorm dengan eryn . Terlalu harapkan semuanyaa . Kitaorang dah rancang dah about dorm tahun depan . Lastlast ada rombak dorm . Ouch! Tak nak pisah dengan kau miyy . Aku sayang sangatsangat dengan kau . Seriouslyy . Semalam time kau peluk aku tu . Aku nak menangis . Tapi aku tahan weih! Aku tak nak kau Nampak aku sedihh . Miyy ? Aku tahu kau kuat ! Aku tak pernah jumpa kawan aku sekuat kau . Aku harap kau terus kuat dan kuat kay darl ? Aku tahu kau boleh . Ummi yang aku kenal kuat . Kuat sangat ! Miyy ? If kau dengan adel tak satu dorm dengan aku and yaa. Aku harap kau satu dorm dengan adel . Aku nak kau jaga adel . Adel tak boleh if tak ada kau . Serious aku cakap . Please jaga adel J If kita tak satu dorm pun . Korang datang je lah dorm kitaorang . Tidur harihari pun tak apa . Anggap yang korang memang dorm tu je okay ? Aku dengan yaa berat sangat nak lepaskan korang . Hmm . Tapi nak buat macam mana ? Apa yang kitaorang mampu buat ialah doakan korang supaya satu dorm and dapat dorm yang elokelok . Nanti if korang dah biasa dengan dorm korang . Jangan lupakan aku dengan yaa tautau. Always lah lepak dengan kitaorang kayy . Okay back to topic J Semalam sampai rumah dalam pukul 6.30 macam tuu . Sampai je rumah letak barang , tukar baju and all . Terus tidur sampai lah hari ni . Haaa! Lamaa Kankan ? Biasalah tu :p Bangun je tidur I got 1 new massage from ‘MyHusband’ OmgOmg! Hahaha . Excited pulak . And now I tengah kemas barang yang I bawak balik dari asrama . That all nak story . Sorry tak ada benda yang menarik pun today . Thanks for reading . I got to go guys ! Assalamualaikum J