Ermm :/


Ermm . Tade motif pun letak picture dekat atas nie . Picture nie time kitaorg pegi camp Bukit Broga tuu . Time nie kitaorang happy sangat . tapi sekarang semua tu dah hilang . Perangai dye dah berubah . Berubah sangatsangat . Dulu kalau orang chat dengan dye , dye tak layan pun . Terutama perempuan . Sekarang dye selalu layan perempuan . Hari tu dye chat dengan kawan sekelas eryn . Eryn pikir dye nak chat ape . Ruparupa nya dye mintak bendalah tuu . Bilaa kawan eryn ckp mintak laa awek kau . then dy cakap awek aku tak bagi ! Weh , kau malukan aku ! Kalau betul kau sayang aku , kau tak akan mintak semua tu . Tahu tak orang yg kau im tu kawan baik aku ? Dalam kelas dye story dekat semua orang pasal kau im dye semua tu . Kau tahu tak aku maluu ? haa ? malu ! Datang dekat aku tanya macam tu ke BF aku haa ? MACAM TU KEE ?! And lagi satu pasal FARRA tu .. Ape yang kau pandang dekat dyee ? haa ? Hari tu kita gaduh pasal dye jugak ken ? Then lepas tu kau cakap kau dah tanak dye lagi bagai . and now ? Asal nampak dye jee mesty kau nak je jalan dekat dgn dyee ? Depan aku weh ! Sanggup tinggal ken aku semata2 nak jumpa girl tu . Finee ah ! finee . Dah tade mood nak cite pasal kau . kbye :3